ستایش کوچولوستایش کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

(◕‿◕✿) ستایش کوچولو (◕‿◕✿)

اندر حکایت غذا خوردن ستایش کوچولو

1392/4/25 11:04
679 بازدید
اشتراک گذاری

 

پیش به سوی غذا . . .

 

 

 

پیش به سوی غذا

 

چیه؟ چرا نگاه میکنی؟؟؟؟

 

چیه؟

 

باتمام وجودش درگیره... بمب  هسته ای که نمیسازی مادر!!!

 

باتمام وجودش درگیره

 

ماکه بچه بودیم پرتمون میکردن تو کوچه وحیاط باخاک و گل سروکله بزنیم

من تو این سن که بودم جای سیب گاز زدن باخاک باغچه چیز میز درس میکردم

میبینید چ قد ب بچه ها میرسن؟؟؟؟

والا!!!!!

 

سیب میخورو؟؟؟

 

الهی من قوربون نون خوردنت

همیشه عاشق نون بوده و هست. نون که میبینه اصن مارودیگه نمیبینه

انگارتویه دنیای دیگس

جان من از این بچه درآینده ی چیزایی در میاد

 

جون دلم

 

جدی جدی شوهر آینده ی من اینه؟؟؟

 

شوهر آینده ی من اینه؟؟؟

 

یه بار دیگه بامن از این شوخیابکنی پوستتو میکنم

 

دیگه بامن از این شوخیانکن

 

الان ک دارم آپ میکنم نشسته کنارم میگه "دودونو بِدَنَم؟؟؟"

یعنی کدومو بزنم؟؟؟

اون خط بالارم خودش تایپ کرده دونه دونه بهش گفتم دودونو بدنه اونم ددهپ

کچلم کرده به طرز وحشتناکی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا
25 تیر 92 12:18
گلم خدابراتون حفظش کنه .داغشو نبینین.(فاطمه 1)
مامان محمدرضا
25 تیر 92 15:25
سلام دوست عزیز،اولا این دخملی رو دوس دارم بچلونمش خیلی نازه بعدم با افتخار لینکتون کردیم ایشالا برنده شه


مرسی.ممنونم خیلی خیلی زیاد
امیر
20 آبان 92 21:50
تا حالا بچه به این زشتی ندیدم
(◕‿◕✿) آبجی خانوم
پاسخ
خودتم همینی. چشای وزغیت زشت میبینه مسخره