ستایش کوچولوستایش کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

(◕‿◕✿) ستایش کوچولو (◕‿◕✿)

بازی های سالم

1391/4/21 14:15
435 بازدید
اشتراک گذاری

من وستایش زیادباهم بازی می کنیم.چندتا ازبازی هایمان رابرایتان مینویسم.

بازی بامیوه ها

سیب

من یه سیب را ازشاخه به نخ وصل می کنم وازچهارچوب آویزان می کنم.بعدستایش تلاش می کنه که اون راگاز بزنه.اگه سختش باشه ازیه خیار یاانگوریاهرمیوه ی دیگه استفاده می کنم.

ستایش کوچولو.

برای دیدن سایربازی ها لطفا

به ادامه مطلب بروید.

بازی بانور

یک کمی اتاق راتاریک می کنم به طوری که نوربیرون اتاق را روشن کند.نورچراق قوه یالیزر را روی دیوار می اندازم وبه ستایش می گویم که برود دنبال نور وآن رابگیرد.

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سما
6 مرداد 91 20:26
باشه جواب میدم مروارید جون
لینک شدی


ینی چی؟
پرنیان
21 شهریور 91 14:02
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش