ستایش کوچولوستایش کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕✿) ستایش کوچولو (◕‿◕✿)

زبان نی نی

1391/6/29 14:59
520 بازدید
اشتراک گذاری

ماجاد:مهشاد

ارجو:خرگوش

آجی نونوم:(آجی جونم)من

مجود:مسعود

مجو:ملوس(خرگوشم)

(بادهن بسته)قم قم ققم:قوقولی قوقول یاخروس

مونه:مورچه

مونه:مونده

باطی:فاطمه

عاله:خاله

مامانون:مامان جون

عابیده:خوابیده

لُل:گل

دودو:جوجو

میو:گربه

ننو:نرو

آمد:اومد

بهون:بخون

اَنَن دودودِه:حسن کوچولو

بوآ:پویا یاکارتون

می جوده:می سوزه

اولا لات:شوکولات

بایه:باشه

آحونه:آشپسخونه

اونه:خونه

اوداد:اتاق

باجی:بازی

دود:توپ

عَد:عکس

ای ادی یاای جی:سیدی

عاله اِداده:خاله ستاره

دداره:ستاره

ما:ماه

دِداب:کتاب

نی نی جوجولو:نی نی کوچولو(اسم مجموعه کتابشه)

مُمای:موبایل

نی نی لاگ:نی نی وبلاگ

دان دی یو اودِر:کامپیوتر

بای:-پارک

آیاد:حیاط

لازم به ذکره نصفشوستایش تایپ کرد.بازم مینویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
29 شهریور 91 15:04
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید
من خودم
30 شهریور 91 13:20
سلام وبلاگ خوبی داری بای